RAMONA ÓRBITA, A DONA DO TEMPO - Espectáculo Infantil

RAMONA ÓRBITA, A DONA DO TEMPO - Espectáculo Infantil

Veure entrades
RAMONA ÓRBITA, A DONA DO TEMPO - Espectáculo Infantil

RAMONA ÓRBITA, A DONA DO TEMPO - Espectáculo Infantil

EL PATIO DE MI RECREO. POLÍGONO INDUSTRIAL RÍO DO POZO, AVENIDA ARRIEROS, S/N, PARC. D2A Y D2B, CP 15.578.. Veure mapa


Venda online tancada.

Per a més informació pregunti a l'organitzador de l'esdeveniment.

Les dades de l'organitzador estan a l'apartat "Organitzat per".

Descripció

Pakolas guiaranos coa súa forza interpretativa e o seu humor por todo un universo musical, a través da súa voz e tocando a guitarra, neste espectáculo individual creado polo propio autor, onde a interacción coas nenas e nenos en que os fai partícipes, a animación, as súas caracterizacións e a súa música son o principal atractivo para o público.

Contaremos e cantaremos a historia de Ramona Órbita, unha muller labrega da Serra do Courel, que posúe unha horta cibernética con patacas automáticas, e ademais ten unha máquina do tempo, o seu mellor invento. Con ela viaxa ao futuro e ao pasado na procura de tecnoloxía para crear un mundo mellor, máis ecolóxico e con enerxías limpas.

Así, a través das cancións e a narración, imos saltando a diferentes épocas. Ramona viaxa á prehistoria a comer churrasco de mamut con Manolo Cavernario que acaba de descubrir o lume, visita a Leonardo Da Vinci no Renacemento, acode ao Antigo Exipto cun tal Ramsés que lle cheiran os pés, ou conversa cun robot que ten unha Roda Rota que se fai chamar Time, etc, todo ata chegar a Benvidas ao Futuro na que cantamos por unha sociedade mais ecolóxica e concienciada co respecto e coidado á natura.

Pakolas combinará a narración, a interpretación e caracterización de moitas personaxes, e a música; e tamén animará aos nenos e nenas e a todo o público a participar coas mans, cos ritmos do corpo e coa voz (retrousos, sons, etc). Así, podemos compartir entre todos e todas a música e as historias cantadas e contadas.

En definitiva, un xeito divertido de aprender e de gozar.

************************************************************************************************************************************************************************************************

Pakolas nos guiará con su fuerza interpretativa y su humor por todo un universo musical, a través de su voz y tocando la guitarra, en este espectáculo individual creado por el propio autor, en donde la interacción con las niñas y niños en que los hace partícipes, la animación, sus caracterizaciones y su música son el principal atractivo para el público.

Contaremos y cantaremos la historia de Ramona Órbita, una mujer labradora de A Serra do Courel, que posee una huerta cibernética con patatas automáticas, y además tiene una máquina del tiempo, su mejor invento. Con ella viaja al futuro y al pasado en la búsqueda de tecnología para crear un mundo mejor, más tecnológico y con energías limpias.

Así, a través de las canciones y la narración, vamos saltando a diferentes épocas. Ramona viaja a la prehistoria a comer churrasco de mamut con Manolo Cavernario que acaba de descubrir el fuego, visita a Leonardo Da Vinci en el Renacimiento, acude al Antiguo Egipto con un tal Ramsés al que le huelen los pies, o habla con un robot que tiene una Roda Rota que se hace llamar Time, etc, todo hasta llegar a Benvidas ao Futuro en la que cantamos por una sociedad más ecológica y concienciada con el respecto y cuidado de la naturaleza.

Pakolas combinará la narración, la interpretación y caracterización de muchos personajes, y la música; y también animará a los niños y niñas y a todo el público a participar con las manos, con ritmos del cuerpo y con la voz (estribillos, sonidos, etc). Así, podemos compartir entre todos y todas la música y las historias cantadas y contadas.

En definitiva, una forma divertida de aprender y de gozar.

En aquest cas el promotor no ha especificat la política d'accés a menors, si tens qualsevol dubte, t'animem et posis en contacte directament amb ell.

Compartir!

Organitzat per

EL PATIO DE MI RECREO

Veure detalls