Pelepau + Juan Luna en concierto

Sala Olvido ¿Cómo llegar?

Evento cerrado

Descripción

Pelepau nace en la ciudad olívica en 2010 y está formado formado por 11 percusionistas, todos ellos maestros en escuelas y agrupaciones de música y danza tradicional gallega y de reconocida trayectoria en el panorama musical gallego.

La propuesta que hace Pelepau, se basa en cantigas de taberna arregladas para voces y percusiones tradicionales con una puesta en escena dinámica y en constante interacción con el público.

Fío e Agulla, su primer trabajo discográfico, hace un recorrido por la música popular gallega, mezclada e influenciada por los ritmos tradicionales de las culturas que durante años y en el presente conviven con la colectividad emigrante gallega, interpretadas con un toque de humor.

El repertorio de Fío e Agulla se caracteriza por trasladar al oyente las fiestas populares de Galicia (romerías,seráns,foliadas,etc. ) incitando al movimiento corporal por la presencia bien marcada de la percusión

FACEBOOK PELEPAU

Juan Luna es un g aiteiro formado en Galicia y residente en Madrid, que lidera su ecléctica banda con músicos provenientes de distintos estilos.

La música que propone Juan Luna está inspirada en la música gallega e influenciada por la música irlandesa, renacentista y centroeuropea. Aunque su concepto es principalmente acústico introduce también elementos electrónicos en sus composiciones.

Juan Luna hará un repaso de su repertorio y vendrá con alguna sorpresa musical mientras sigue enfrascado en la preparación de su primer trabajo discográfico.

Músicos:

Juan Luna: gaitas, whistles y programaciones.

Laura Camón: violín y la viola.

Antonio Mansilla: guitarra acústica

Dave Mooney: bajo eléctrico.

Juan Carlos Arellano (Ruso): batería y las percusiones.

www.juanluna.gal


Pelepau nace na cidade olívica no ano 2010 e está formado por 11 percusionistas todos eles mestres en escolas e agrupacións de música e danza tradicional galega e de recoñecida traxectoria no panorama musical galego.

A proposta que Pelepau fai, basease en Cantigas de Taberna arranxadas para voces e percusións tradicionais cunha posta en escea dinámica e en constante interacción có público.

Fío e Agulla, o seu primeiro traballo discográfico, fai un percorrido pola música popular galega, mesturada e influenciada polos ritmos tradicionais das culturas que durante anos e no mesmo presente conviven cá colectividade emigrante galega, interpretadas cun chisco de humor.

O repertorio de Fío e Agulla caracterizase por trasladar ao ouvinte as festas populares de Galicia (romerías,seráns,foliadas,etc. ) incitando o movemento corporal pola presencia ben marcada da percusión.

FACEBOOK PELEPAU

Juan Lunaé un gaiteiro formado en Galicia e residente en Madrid, que lidera a súa ecléctica banda con músicos provenientes de distintos estilos.

A música que propón Juan Luna está inspirada na música galega e influenciada pola música irlandesa, renacentista e centroeuropea. Aínda que o seu concepto é principalmente acústico,introduce tamén elementos electrónicos nas súas composicións.

Juan Luna fará un repaso do seu repertorio e virá con algunha sorpresa musical mentres segue a preparar a grabación do seu primeiro traballo discográfico.

Músicos:

Juan Luna: gaitas, whistles eprogramacións.

Laura Camón: violín e a viola.

Antonio Mansilla: guitarra acústica

Dave Mooney: baixo eléctrico.

Juan Carlos Arellano (Ruso): batería e percusións.

www.juanluna.gal

ENTRADA PERMITIDA A MENORES. Una vez que se termine el concierto tendrán que abandonar la sala.

RESERVA ENTRADAS físicas en el 656 312 329 o enapintegamarela@gmail.com


1 opiniones

4.0 / 5
coruxa

Gustóume moito máis Juan Luna que os Pelepau, aínda que se volve Pelepau a Madrid, voltarei a un concerto séu. Graciñas.

24/04/2016 06/04/2016
Cargar más opiniones

Cómo llegar

Sala Olvido
C/ Olvido 15, 28026, Madrid
Madrid, Madrid

Organizado por

Escuela de Música Gallega A Píntega Marela

Escuela de Música Gallega A Píntega Marela

Ver más