Selecciona tus entradas
Venta online cerrada.
Para más información pregunta al organizador del evento.
Los datos del organizador están en el apartado "Organizado por".
Descripción del evento
Abonament temporada 2024 amb reserva de seient per a tots els Concerts i fins a un 25% de descompte ja disponibles. De seguida ens posarem en contacte amb vosaltres per la selecció de localitat.
Abonos temporada 2024 con reserva de localidad para todos los conciertos y hasta un 25% de descuento ya disponibles.Una vez adquirido el abono nos pondremos en contacto con vosotros para la selección de localidad.
Programació
ELS COLORS DE DUKE ELLINGTON (14 GENER)
Cascai Teatre i Girona Jazz Project presentem un espectacle on teatre i música s’uneixen per acostar el món del jazz a tots els públics. De la mà d’un dels grans compositors, directors i intèrprets de la història del jazz, Duke Ellington, presentem un concert teatralitzat, on una banda de nou músics i dos actors ens proposaran un viatge musical a través de la història del jazz, tot passant per l’univers humorístic de Marcel Tomàs que a banda d’exercir com a mestre de cerimònies, interpretarà, juntament amb els músics, coreografies, esquetxos còmics i cançons. Tot plegat al servei d’un show divertit i hilarant amb una banda sonora impecable i la inestimable participació del públic.
Dalt de l’escenari farem un viatge musical per diferents estils jazzístics des dels seus inicis a principis del S.XX fins a l’actualitat. Alguns dels temes musicals que formaran part del repertori de l’espectacle són: Take the “A” Train, In a sentimental Mood, It don’t mean a thing, Rockin’ in a Rhythm, Caravan o bé Perdido, amb arranjaments d’Adrià Bauzó i Xavier Molina.
ROGER MAS I LA COBLA SANT JORDI (21 GENER)
El singular repertori del cantautor solsoní es presenta, ara, acompanyat per una de les cobles més sòlides i de major projecció del moment: la Cobla Sant Jordi. La incorporació de la sonoritat de la doble canya, així com del metall ajustat, junt amb l’habitual acompanyament instrumental del cantautor, embolcallen els seus temes amb gran encert, possibilitant uns arranjaments que donen com a resultat un diàleg emotiu i atractivament inusual.
El repertori es basa en cançons de la discografia de Roger Mas, peces inèdites i algunes versions d'altres autors i llengües. Un concert imprescindible.
EL PONY MENUT (4 FEBRER)
Si barregem el món de Jrr Tolkien amb els Monty Python, el resultat podria ser alguna cosa similar a El Pony Pisador: Música Celta i Folk tradicional amb una dosi d’humor absurd. Arran de l’augment de públic infantil als seus concerts, es van decidir a crear El Pony Menut, un nou vessant de la banda on adapten el seu espectacle als infants, amb un format més curt i senzill. Un concert on la qualitat en la interpretació, l’harmonia vocal, la participació, el sentit de l’humor, la divulgació d’instruments i sonoritats d’arreu del món son les grans protagonistes. Espectacle recomanat a partir de 4 anys.
NAMINA SEXTET ( 18 FEBRER)
Namina presenta Namina Sextet. Un viatge que beu de les arrels i les transforma amb una amalgama de diferents tradicions musicals en què el blues, la música brasilera, el folk i el jazz conflueixen en una veu única. Cançons pròpies, composicions a quatre mans i versions portades al naminisme amb la complicitat dels músics que l’acompanyen.
Namina: veu, guitarres i merlí / Pep Gol: trompeta, melòdica, cargol de mar i altres. / Xevi Matamala: bateria, piano i trompeta./ Pep Rius: contrabaix./ Gerard Nieto: piano, orgue i guitarra. Pep Pascual: saxo baríton, clarinet i serra.
MARIA DEL MAR BONET I DANI ESPASA (10 MARÇ)
Nosaltres les dones és el títol d’un poema de Edith Södergran, que Maria del Mar Bonet va musicar i enregistrar a finals dels setanta a l’àlbum Alenar (SonyMusic, 1977). La cantantautora presenta un espectacle pensat especialment per aquest cicle al voltant del Dia Internacional de la Dona, acompanyada de Dani Espasa al piano i a l’acordió. Plegats interpreten algunes de les poetesses i autores que formen part de la discografía i el repertori de l’extens cançoner de la mallorquina.
BARCELONA GIPSY BALKAN ORQUESTRA (17 MARÇ)
Després d'11 anys de trajectòria, la Barcelona Gipsy balKan Orchestra (BGKO) ha esdevingut un referent en l'escena de la música balcànica a tot el món. Gràcies a les seves peculiars adaptacions i arranjaments propis, la música tradicional ha viscut una resurrecció a tots els nivells.
Han portat la força del directe a més de 35 països, sense creure en les fronteres. Ni artístiques, ni geopolítiques.
Les grans sales de concerts a tot Europa han pogut gaudir de les actuacions d'aquesta emblemàtica banda. Una trajectòria ascendent impulsada per un públic fidel, que ja supera els 180.000 subscriptors al seu canal de YouTube.
La seva visita a Amer s´enmarcarà dins de les gires de presentació del seu esperat nou setè disc d' estudi, que veurà la llum en una data propera a la celebració del festival. La BGKO aposta de forma valenta per expandir el seu repertori amb un ampli nombre de cançons de creació pròpia, fruit de llargs anys d´experimentació d' aquesta intrèpida formació, que sempre està a la recerca d´explorar nous territoris, geogràfics i musicals.
BGKO- Barcelona Gipsy balKan Orchestra està format per Margherita Abita (veu, Itàlia) - lvan Kovačević (contrabaix, Sèrbia) - Julien Chanal (guitarra, França) - Pere Nolasc Turu (violí, Tarragona) - Fernando Salinas (acordió, Navarra) - Xavi Pendón (clarinet, Blanes) - Albert Enkaminanko (percussions, Barcelona)
Informació
ENTRADES
GENERAL . Anticipada 10€ - taquilla 12€ a excepció dels següents concerts:
Els Colors de Duke Ellington / Barcelona Gipsy balKan Orchestra – Anticipada 12 € • Taquilla 15 €
Maria del Mar Bonet i Dani Espasa / Roger Mas i Cobla Sant Jordi – Anticipada 15 € • Taquilla 20 €
Adquisició d’entrades i abonaments a les oficines del ajuntament d’Amer, a cultura@amer.cat i al telèfon 622.33.72.55.
Una vegada adquirida l’entrada, únicament es canviarà o es retornarà el seu import en cas de cancel·lació de l’esdeveniment.
Si per causes de força major o altres degudament justificades no pogués iniciar-se l’espectacle, l’organització podrà al seu criteri establir una nova data per a la celebració
del mateix, en aquest cas seria vàlida aquesta mateixa entrada, o suspendre definitivament l’acte, retornant l’import d’aquesta entrada en el termini de 15 dies des de la data de suspensió, pel procediment que l’organitzador consideri oportú.
No es retornarà l’import de l’entrada en cas de cancel·lació a causa de males condicions climatològiques amb perill evident per al públic o artistes, degudament acreditat, desastres naturals, tancament de l’espai aeri espanyol, vagues i / o manifestacions o altres causes de força major no imputables a l’organitzador.
No s’admeten devolucions ni canvis d’entrades.
Política de acceso
Comentarios
1