BALAGO presenta "El demà" a La Jazz Cava Vic

BALAGO presenta "El demà" a La Jazz Cava Vic

Ver entradas
BALAGO presenta "El demà" a La Jazz Cava Vic

BALAGO presenta "El demà" a La Jazz Cava Vic

La Jazz Cava. Rambla Montcada n.5. Ver mapa


Venta online cerrada.

Para más información pregunta al organizador del evento.

Los datos del organizador están en el apartado "Organizado por".

Descripción

Dissabte 20 d'abril BALAGO (Dark Ambient, La Garriga) | Hora: 23h | Preu: 5€

Web Foehn Records     Bandcamp     Facebook     Video "Fins a l'últim moment"

Procedents de La Garriga (Barcelona), balago s’han convertit en una de les poques bandes que exemplifiquen a la perfecció el que hauria de ser la música del segle XXI; una constant evolució en un so que busca obrir nous camins a partir de l’experimentació.

Cinc anys després de “Darder” publicat al 2013 i disset des del seu debut, balago torna a començar de zero i acaben de treure el seu sisè disc “El demà”, on fan un replantejament absolut de les seves idees que culmina en l’enregistrament més imaginatiu, lúcid i impactant fins avui. Despullat de passos en fals, precís com un franctirador, commovedor fins al plor, el disc concentra tot l'univers balago —el punt de partida ambient, la trobada entre programació electrònica i obsessió analògica, els esclats de malenconia captivadora, la forta influència de la ciència-ficció, la religió o la filosofia...—, des d'una mirada profunda, greu i especialment motivada, com si Crespo hagués trobat aquesta excitació creativa indispensable per redefinir el rumb del grup.

balago David Crespo i Guim Serradesanferm

En este caso el promotor no ha especificado la política de acceso a menores, si tienes cualquier duda te animamos a que te pongas en contacto directamente con él.

Vídeo

2 Opiniones Ver opiniones

Opinión verificadaAsistió el 20/04/2019
Sonido perfecto
Como siempre, empieza a sonar Balago y a pocos minutos ya tengo la piel de gallina. Poco a poco entras en una atmósfera oscura mientras observas cómo los músicos, centrados de lleno en su trabajo (por Leer más no decir placer) , cuadran todos los sonidos y los detalles para crear un ambiente que sin darte cuenta te envuelve hasta el final. Y además la Jazz Cava, local íntimo y acogedor, ayuda a hacer todo esto posible. Recomendadísimos, vaya.
Silvia
23/04/2019
Opinión verificadaAsistió el 20/04/2019
Balago a la Cava Jazz
Commovedor... per sort, érem pocs i ben embolcallats :-)
Montse Mo
21/04/2019

¡Compartir!

Organizado por

La Jazz Cava (Vic)

Ver detalles
Las cookies nos ayudan a ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso de cookies. Más información