“Humanes” en Llangréu

“Humanes” en Llangréu

Ver entradas
“Humanes” en Llangréu

“Humanes” en Llangréu

Nuevo Teatro de La Felguera. C/ inmobiliaria setsa s/n. Ver mapa


El evento ha sido cancelado.

Este evento ha sido cancelado por el promotor por el siguiente motivo:

Bando Oficial del Ayto. de Langreo en el que se adoptan medidas de prevención frente al COVID-19 (Coronavirus). Se suspenden TODOS LOS ACTOS en instituciones de titularidad municipal, que conlleven una concentración significativa de personas.

Si compraste una entrada para este evento hemos procedido a hacer la devolución. Además te hemos mandado un email al correo electrónico que utilizaste al hacer la compra con toda la información.

Descripción

Hestories que ñacen d'otres; dalgunes reales y otres ficticies, de muyeres que pudieron esistir o non, pero que dexen venos y ver a otres, dende un prisma distintu, buceando na contradicción, imperfeición y na fraxilidá de cualesquier ser humanu. Humanes, ensin más.

Dende hestories de muyeres qu'alternen con Lorca, a chigreres que se dexen querer, dende ermitañes arrodiaes de llobos (y llobes) a estravagantes solitaries nun pequeñu pueblu o aquelles que venguen la muerte d'un ser queríu con otra muerte más.

Muyeres ensin mieu ya imperfeutes, pero que na so maraviyosa ya imperfeuta esencia, tamién son humanes. Como nosotres, como tantes otres.

HUMANES y contradictories.

HUMANES y rares.

HUMANES y aventureres.

HUMANES y vengadores.

HUMANES y charranes.

HUMANES y frívoles.

HUMANES y comprometíes.

HUMANES, ensin más.

Un nuevu espectáculu del grupu "Muyeres", cola direición musical de Marta Elola y la direición escénica de Borja Roces.

Entraes anticipaes: 16,50€ (Gastos de xestión incluios)

Entraes en taquilla: 20€

En este caso el promotor no ha especificado la política de acceso a menores, si tienes cualquier duda te animamos a que te pongas en contacto directamente con él.

Vídeo

¡Compartir!

Organizado por

A MANSALVA

Ver detalles
Las cookies nos ayudan a ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso de cookies. Más información