La mama dels arbres

La mama dels arbres

Ver entradas
La mama dels arbres

La mama dels arbres

L'AUTÈNTICA TEATRE. Carrer Martí 18. Ver mapa

Elige fecha

Elige hora

Descripción

En una tierra en la que la naturaleza es rica i abundante, viven en armonía las personas, los animales y la vegetación. La docicia de otros humanos dañará este equilibrio y pondrá en serio peligro su riqueza natural. Wangari y las mujeres de los pueblos, deciden afrontar el desastre con un sencillo festo lleno de determinación: Volver a plantar miles de árboles en su tierra...

Género: Títeres
Idioma: sin texto
Duración: 45 minutos
Edad recomendada: 1 a 6 años


La compañía:

FES-T’HO COM VULGUIS es una compañía formada en el 2007 por Nona Umbert y Xavier Basté.

Provenientes del teatro, la docencia y las artes plásticas, los miembros de la compañía crean y producen sus espectáculos destinados a público infantil y familiar en los que estas disciplinas se interrelacionan de formas diversas.

Durante todos estos años han presentado sus espectáculos a La Mostra d’Igualada; Fira Mediterrània; FIROBI; Mostra de titelles de St Cugat; FETEN; Feria de Ciudad Rodrigo; Fira del Clown de Vilanova de l’Aguda; Festival de Llegendes de St Martí de Tous; Fira Encontats de Balaguer, y una larga lista de actuaciones en teatros, centros culturales, bibliotecas y escuelas de Cataluña y España, así como también campañas escolares.







Política de acceso

Este evento no tiene ninguna restricción para el acceso de menores de edad.

Vídeo

19 Opiniones Ver opiniones

Opinión verificadaAsistió el 23/05/2021
Genial
Ens va agradar moltissim l'obra, la posada en escena, el material... tot increïble! Molt recomenable
Sara
24/05/2021
Opinión verificadaAsistió el 16/05/2021
Muy bonito
Nos ha gustado mucho. Mi hijo de 4 años se ha emocionado mucho, hasta ha ido ha abrazar la muñeca después del espectáculo
Anna
16/05/2021
Opinión verificadaAsistió el 30/01/2021
Preciós!
Em va sorprendre molt gratament tant l'espai (i el bon servei ja que es van adaptar fins i tot a un canvi) com l'espectacle i que li va agradar molt al meu fill. I tornarem aviat de ben segur!
Alfons I Biel
1/02/2021
Opinión verificadaAsistió el 30/01/2021
excel·lent
Magnífica proposta de la cia. Fes-t'ho com vulguis en tots els aspectes, perquè amb l'espectacle de titelles i objectes "La mama dels arbres" aconsegueixen una obra plena de senzillesa, autenticitat, Leer más onestedat, sentit i oportunitat amb una posada en escena visualment molt potent, emocionant i bonica ben reforçada per la música i les llums. Així, la Nona i en Xavier, amb els diferents personatges i gairebé sense paraules, expliquen a la mainada i les famílies els efectes de la deforestació i la sequera per l'explotació colonial dels recursos naturals sense mesura ni escrúpols i també la principal acció de l'ecologista Wangari Maathai (Kènia, 1940-2011), tot recordant i homenatjant la primera dona africana que va guanyar el premi Nobel de la Pau l'any 2004. Tant de bo que es puguin fer tantes funcions com arbres s'han plantat gràcies a aquesta política ecologista keniana!
David F P
31/01/2021
Opinión verificadaAsistió el 30/01/2021
Buen mensaje
Buen mensaje pero un pelín lenta
Mireia
30/01/2021
Cargar más

¡Compartir!

Organizado por

L'autèntica

Ver detalles