Vivaldi. La Cigala i la Formiga

Vivaldi. La Cigala i la Formiga

Ver entradas
Vivaldi. La Cigala i la Formiga

Vivaldi. La Cigala i la Formiga

La Puntual. C/Allada Vermell, 15. Ver mapa

Elige fecha

Elige hora

Descripción

El treball, l’esforç, l’amistat i el saber compartir són presents en aquesta versió que La Petita Brownie i Cia. fa de la faula La Cigala i la Formiga. La inspiradora composició d’A.Vivaldi “Les Quatre Estacions” serveix de fil conductor i acosta als nens al meravellós món de la música clàssica. Aquesta és la història de la Gala, una simpàtica cigala cantant, a qui no li agrada gaire treballar! La formiga Miga, la seva gran amiga, l’abella Bella i el ratolí Serafí ajudaran la Gala i li faran veure que treballar i cantar és possible. El treball, l’esforç, l’amistat i el saber compartir són presents en aquesta versió que La Petita Brownie i Cia. fa de la faula La cigala i la formiga. La inspiradora composició d’A.Vivaldi “Les Quatre Estacions” serveix de fil conductor i acosta als nens al meravellós món de la música clàssica. La companyia neix de la fusió d’una actriu amb gran experiència en públic infantil i un ampli currículum en el món de les arts escèniques i un tècnic polivalent i multidisciplinar format en el medi audiovisual. Mitjançant els titelles i els contes, la companyia busca la manera de fer arribar amb simpatia al petit espectador el gust per la música, l’amor per la natura i valors tant importants com l’amistat i el respecte a la diferència.



En este caso el promotor no ha especificado la política de acceso a menores, si tienes cualquier duda te animamos a que te pongas en contacto directamente con él.

6 Opiniones Ver opiniones

Opinión verificadaAsistió el 31/03/2019
Cigarra y Hormiga
Muy creativa la obra
Fernando Figueroa
5/04/2019
Opinión verificadaAsistió el 30/03/2019
¡Genial!
Llevamos a nuestro sobrino a ver un espectáculo por primera vez y le encantó. Consiguieron mantener a un culo inquieto pendiente de la obra en todo momento. Además, al finalizar se pudo acercar a las Leer más marionetas y hacerse una foto con ellas. Para los adultos, fue un espectáculo ameno y divertido :)
Marina
1/04/2019
Opinión verificadaAsistió el 30/03/2019
Un espectáculo genial; muy trabajado y divertido
Somos repetidores: Como siempre las obras de títeres en la puntual no defraudan: son trabajadas, cuidadas, divertidas y educativas. Los actores muy profesionales, los decorados muy chulos y los títere Leer más también. Construyen obras mágicas con sus maravillosas voces, son geniales. Iremos a la próxima sobre Sant Jordi !
Elena
31/03/2019
Opinión verificadaAsistió el 30/03/2019
Vivaldi la cigala i la formiga
Genial!!!!
Gemma
31/03/2019
Opinión verificadaAsistió el 30/03/2019
Genial
A los niños les encanto
Olga Capablo
31/03/2019
Cargar más

¡Compartir!

Organizado por

La Puntual

Ver detalles
Las cookies nos ayudan a ofrecer nuestros servicios. Al utilizar nuestros servicios, aceptas el uso de cookies. Más información