Sélectionnez vos billets
Vente en ligne fermée.
Pour plus d'informations, posez vos questions à l'organisateur de l'événement.
Les informations de l'organisateur sont dans la section "Organisé par".
Description de l'événement
El duet valencià de cantant i actriu fa reviure el poeta avantguardista Joan Salvat-Papasseit per homenatjar-lo als 100 anys de la seva mort.
El cantautor Tomàs de los Santos i l’actriu i directora teatral Elsa Tronchoni celebren l’obra del gran poeta barceloní Joan Salvat-Papasseit, a través de la compilació de cançons i rapsòdies basades en el poemari La rosa als llavis, amb una rosa de vellut i d’espines com a gran metàfora de la vida. El disc de Tomàs de los Santos, que porta el mateix nom que el llibre de Papasseit, es va estrenar el 2020 i va ser reconegut amb el premi Ovivi Montllor al millor disc de cançó 2021.
En el marc dels actes de commemoració al centenari de la seva mort organitzats per vàries entitats i associacions d'Osona, portem en directe aquest espectacle produït per BarnaSants.
Politique d'accès