Kaufe Deine Eintrittskarten
Online Verkauf geschlossen
Für mehr Infos setze Dich gerne mit dem Veranstalter des Events in Verbindung.
Die Kontaktdaten des Veranstalters findest Du unter dem Abschnitt "Verantaltet von".
Ereignisdetail
NIT AMAZIC I Trad d'autor
Divendres 4 de març
20.30 h I CAT Tradicionàrius
T: 12 € / A: 10 € - entradium.com
AZIZA BRAHIM, Blues de la Hamada
CAFÈ D’ALGER, Música tradicional algeriana
Amb Barnasants
La Nit amaziga comptarà amb la veu i les músiques del sàhara occidental d’Aziza Brahim i amb el trio Cafè d’Alger que inspira el seu repertori en la música chaâbi. Una nit dedicada als sons aràbics del nord de l’àfrica, amb lletres en amazic, àrab, francès i català.
AZIZA BRAHIM
Aziza Brahim és una cantant i percussionista saharauí, nascuda i crescuda als campaments de refugiats sahrauís de Tinduf, Algeria. Neta de la poeta revolucionària Ljadra Mint Mabruk, aconsegueix un so propi i personal que agermana les músiques del desert amb les que neixen a l’asfalt de les grans ciutats. Instal·lada a Barcelona des de 2011, presenta Blues de la Hamada, on interpreta unes cançons de resistència i exili que parteixen de la tradició del haul, la música del Sàhara Occidental, per explorar altres ritmes africans, però també ibèrics, europeus i globals. El projecte gira a l’entorn del tabal (un instrument de percussió utilitzat tradicionalment per les dones sahrauís que aquí toca la mateixa Aziza Brahim) i que acompanya unes lletres plenes de poesia que parlen sobre l’experiència de les persones refugiades.
Aziza Brahim: veu i tabal
Ignasi Cussò: guitarra
Guillem Aguilar: baix
Andreu Moreno: percussions
www.azizabrahim.com
Instagram: @azizabrahimofficial
CAFÈ D’ALGER
Música tradicional algeriana
Cafè d’Alger és un projecte musical nascut a Barcelona de la trobada de tres músics: Marc Serrats, a la guitarra; Yacine Belahcéne Benet, a la dérbouka i veu i Massinissa Aït-Ahmed, mandolina algeriana, bendir i cant. Amb la intenció d'inspirar-se en la música nord-africana per fer creacions pròpies, el projecte es basa en repertori de la música chaâbi algeriana per treure'n composicions pròpies revisada i adaptada per la inspiració dels grans noms de la música popular algeriana com Dahmane el Harrachi, Sheikh el Hasnaoui o Amar Ezzahi. Les lletres en català, francès, àrab i amazic es combinen amb el rocksteady per formar un ambient festiu i convivial.
Marc Serrats: guitarra
Yacine Belahcéne Benet: dérbouka i veu
Massinissa Aït-Ahmed: mandolina algeriana, bendir i cant
Convidat especial: Massyl Aïta: mandòl algerià, bendir i veu
Zugangsrichtlinien
Kommentare
8