Kaufe Deine Eintrittskarten
Das Event wurde abgesagt.
Dieses Event wurde vom Veranstalter aus folgendem Grund abgesagt:A causa del coronavirus nos es imposible realizar la gira prevista de Raquel Riba Rossy
Wenn Du für dieses Event eine Eintrittskarte gekauft hast, haben wir die Rückerstattung eingeleitet. Zusätzlich haben wir Dir alle Informationen an die von Dir beim Kauf angegebene E-Mailadresse gesendet.
Ereignisdetail
La Raquel Riba Rossy presenta en exclusiva el seu primer disc "El primer Canto" al Festival Empremtes.
Comptadora d'històries a través de la il·lustració i, ara, del cant. Autora del personatge de còmic Lola Vendetta. Defensora dels drets de les dones i lliurada a contar històries a través dels seus personatges, del dibuix, de l'escriptura i de la música.
Aquest disc pretén posar-li banda sonora a aquests pensaments que l'han assotat en la seva més profunda solitud durant aquests últims anys i que, a través de cançons, semblen per ventilar-se al sol. En ell habiten els personatges de les seves llums i les seves ombres, les seves angoixes i els seus goigs.
Una empremta és el segell que ens diferencia de la resta de persones, pero quan parlem d'àmbits com l'art, i en aquest cas la música, cadascú te el seu segell personal. Des del Festival Empremtes hem fet una selecció d'artistes que tenen una màgia especial i que deixen empremta allà on passen.
Zugangsrichtlinien