Visita a la GRANJA

Visita a la GRANJA

Ver entradas
Visita a la GRANJA

Visita a la GRANJA

Granja. Carretera La Rierada s/n. Ver mapa

Escolle data

Escolle hora

Descrición

Visita a la granja només amb entrades comprades (reserva prèvia)

Només es podrà accedir a la granja amb l'entrada comprada prèviament, i per el dia seleccionat a la compra. Les entrades no admeten canvis ni devolucions.

Cada entrada dóna dret a accedir a la granja Can Castellvi en la franja horària de 9.30h a 13h* del dia seleccionat durant el procés (la granja tancarà a les 14h).

Les entrades per a nens són dels 2 als 12 anys. Els MENORS de 24 mesos que vulguin entrar a la granja només a veure els animals gratuïtament hauran d’acreditar la seva edat mitjançant alguna documentació.

*Els dies 22,23 i 24 de desembre, els 50 primers nens amb entrada que visitin la granja rebran un ticket per fer cagar el Tió (amb regalet assegurat), sempre respectant l'odre d'arribada (no el de compra)

L'entrada inclou l'accès a:  pista de tractors, la caseta al arbre, el tobogan, toca –toca, el petit laberint...L'entrada per a nens inclou passeig en poni gratis!

L'aforament serà limitat, per això en el cas sigui complet s'haurà de fer cua a la porta de les instal·lacions. 

No s’admeten animals!

Una vegada comprades, l'import de les entrades no serà reemborsable en cap cas, així que recomanem fer la compra quan se sàpiga segur que es podrà venir.


Sobre la granja Castellví.

La Granja de Can Castellví està situada en el terme municipal de Molins de Rei a 4 kilòmetres de la població i a 5 kilòmetres de Sant Cugat del Vallès; en el centre del parc de Collserola i en plena natura…

Can Castellví està en una zona privilegiada al costat de la Riera de Vallvidrera i envoltada d’una vegetació pròpia de la zona, fet que fa que la granja sigui un lloc ideal per visitar en família, especialment amb nens.

A la granja, pots trobar grans varietats d’aviram (ànecs, gallines, faisans, emús…) i també la secció de gallines catalanes i de mamífers tal com: les cabretes, l’ovella, el porquet vietnamita, diferents rasses de conills, els ponis… Podràs donar-li menjar, fer voltes amb poni. També coneixeràs uns animals que vénen d’Austràlia, que segur són més alts que tu i gairebé que els teus pares: els emús, “La xanca i el Gambes”.


========================================================

Visita a la granja sólo con entradas compradas (reserva previa)

Cada entrada da derecho a acceder a la granja Can Castellvi en la franja horaria de 9.30h a 13h del día seleccionado durante el proceso (la granja cerrará a las 14h). 

Sólo se podrá acceder a la granja con la entrada comprada previamente, y por el día seleccionado a la compra. Las entradas no admiten cambios ni devoluciones.

Las entradas para niños son los 2 a los 12 años. 

Los MENORES de 24 meses que quieran entrar en la granja sólo a ver los animales gratuitamente  deberán acreditar su edad mediante alguna documentación.


El aforo será limitado, por eso en el caso sea completo se tendrá que hacer cola en la puerta de las instalaciones.

No se admiten animales.

La entrada para niños incluye paseo en pony gratis.

Una vez compradas las entradas, estas no se admitirán cambios ni devoluciones, por eso deven asegurarse de comprarlas estando seguros que podrán asistir.

Sobre la granja Castellví.

La Granja de Can Castellví está situada en el término municipal de Molins de Rei a 4 kilómetros de la población y a 5 kilómetros de Sant Cugat del Vallès; en el centro del parque de Collserola y en plena naturaleza ...

Can Castellví está en una zona privilegiada junto a la Riera de Vallvidrera y rodeada de una vegetación propia de la zona, lo que hace que la granja sea un lugar ideal para visitar en familia, especialmente con niños.

En la granja, puedes encontrar grandes variedades de aves (patos, gallinas, faisanes, emús ...) y también la sección de gallinas catalanas y de mamíferos tales como: las cabras, la oveja, el cerdito vietnamita, diferentes razas de conejos, los ponis ... Podrás darle de comer, hacer vueltas en poni. También conocerás unos animales que vienen de Australia, que seguro son más altos que tú y casi que tus padres: los emús, "La zanco y el Gambas".

Política de acceso

Este evento non ten ningunha restrición para o acceso de menores de idade.

803 Opinións Ver opinións

Opinión verificadaAsistiu o 26/11/2023
Gran visita
Visita muy recomendable con niñ@s. Pueden dar de comer a los animales, paseo en pony, carrera de tractores… además el trato, es muy agradable
Jordi
27/11/2023
Opinión verificadaAsistiu o 19/11/2023
Fabuloso día de granja en familia
Los ponis y los tractores hacen que la experiencia sea inolvidable para los niños más peques (1,5-6 años)
Marcela
20/11/2023
Opinión verificadaAsistiu o 19/11/2023
Muy mala atención
Las personas que se encuentran allí son un poco bordes, pensaba q era guiada la visita y van con muchas prisas
Sandra
20/11/2023
Opinión verificadaAsistiu o 18/11/2023
Una experiencia muy agradable
Hemos venido el Sábado con toda la familia y los peques de la casa han disfrutado muchísimo.
Nuria
20/11/2023
Opinión verificadaAsistiu o 19/11/2023
Perfecto para un domingo
Sitio agradable para pasar una mañana.
Eli
19/11/2023
Cargar máis

Compartir!

Organizado por

CAN CASTELLVÍ

Ver detalles